Search
Potopimo se v kopel
13.12.2010, 20:15    avtor: Živa M. Brecelj   vir: Internet    foto: Veronica Ladu
Preberite še

Kopel telesu nedvomno ponuja prijetno toplo vodno okolje, še posebej, če si zanj vzamemo dovolj časa.




 

Osnovni namen je seveda vzdrževanje higiene, posameznikom pa zagotovi lahko več, tudi okrevanje po poškodbah.

Daljše kopanje v kadi si privoščite največ enkrat tedensko. Pretirano namakanje v vodi namreč lahko dodatno izsuši kožo, kar velja posebej za tiste, ki imajo suho in občutljivo kožo ter za starejše in majhne otroke. Voda namreč odstrani naravne maščobe, ki jih koža sebi in organizmu v zaščito izloča na površje, saj maščobe, ki ohranjajo kožo mehko in voljno preprečujejo izgubo vode skozi kožno površino. Kožo še dodatno izsušujejo mila, ki sicer dobro odstranjujejo umazanijo, obenem pa tudi maščobo, zato lahko postane koža s pretiranim umivanjem oziroma kopanjem suha in groba. Za kopanje je priporočljiva uporaba kopalnih soli. Ta navada sega globoko v zgodovino in številni zdravniki so že v preteklosti poudarjali zdravilne učinke solnih kopeli na naše telo. Solne kopeli so primerne predvsem pri težavah s kožo, pospešujejo prekrvitev, krepijo in pomagajo proti utrujenosti. Za kopel potrebujete 250 do 500 gramov morske soli, ki naj se najprej raztopi v vodi. Da bi bila kopel še bolj prijetna in sprostitev popolna, jo pospremite še z nežnimi notami. Glasba namreč še poveča učinek sproščanja in dobro vpliva na misli (spodbuja pozitivne misli), srce ter čustva. Glasbena terapija za sprostitev svetuje poslušanje new age in nežne glasbe. Med klasiki najbolj pomirjajo Vivaldijeva Pomlad, Mozartova simfonija Jupiter, Bethovnov Sedmi kvartet za kitaro v F-duru. Najprimernejša temperatura kopeli naj bi bila podobna telesni, to je med 37 in 38 stopinj Celzija. 

 









if (cook_3arh_referer) { _gaq.push(['_setReferrerOverride',cook_3arh_referer]); } if (cook_3arh_consent) {

}