Search
Slastne marelične tablice
26.04.2012, 13:18    avtor: Anja Ekologičen   vir: Ekologičen    foto: Anja Horvat Jeromel

Zdrav in priročen energijski prigrizek, ki si ga zelo hitro lahko pripravimo sami, so najrazličnejše športne tablice, ki nas odlično razveselijo kadar smo na poti ali ko si doma po kosilu zaželimo nekaj sladkega.




Suhe marelice so bogate z beta karotenom in kalcijem ter ščitijo naše srce. Mandlji sodijo med najbolj alkalne oreščke in vsebujejo ogromno zdravih maščob. Prav tako ima cimet veliko koristi za naše telo, saj znižuje slab holesterol, blaži različne prebavne motnje in prispeva h krepitvi našega imunskega sistema.

 

Sestavine:

2 medjoola datlja (ali 3-4 navadni)

½ skodelice nasekljanih suhih marelic (namočene za 1 uro)

1 skodelica mandljev

½ čajne žličke cimeta v prahu

1 čajna žlica kokosovega olja

Voda od marelic za konsistenco

 

V multipraktiku zmeljite mandlje, nato dobljeni mandljevi moki dodate suhe marelice (brez vode), datlje, cimet in kokosovo olje. Vse skupaj dobro premešate, da se masa poveže. Po potrebi dodajate nekaj vode od namočenih marelic. V pekač na dno podložite peki papir, nato nanj z žlico zgladite maso ter postavite v hladilnik. Ko se masa nekoliko strdi, jo s peki papirjem vzamemo ven iz pekača in narežemo poljubno velike tablice. Lahko jih posamezno zavijemo v peki papir ter shranimo v hladilniku, kjer se obdržijo tudi en teden.

Če pa imate doma sušilnik, pa jih lahko tudi posušite, da dobite bolj hrustljavo različico. S sušenjem pa jim podaljšamo tudi obstojnost.









if (cook_3arh_referer) { _gaq.push(['_setReferrerOverride',cook_3arh_referer]); } if (cook_3arh_consent) {

}