Splošni pogoji poslovanja Ekologične spletne trgovine

Ekologična trgovina je več kot le še ena trgovina, saj je začela s svojim poslovanjem, da bi pomagala ljudem k bolj zdravemu in kakovostnemu načinu življenja. Z nakupovanjem v Ekologični spletni trgovini pa vsi skupaj prispevamo k povečanju lokane samooskrbe, saj bomo z vašo pomočjo širili nabor domačih slovenski dobrot. Izkupiček od prodaje bomo namenjali za ozaveščanje in večanje lokalne samooskrbe ter partnerskega kmetijstva, saj je naš dolgoročni cilj zagotoviti vsem nam popolno slovensko samooskrbnost z izdelki.

Kupci spletne trgovine Ekologičen so fizične in pravne osebe, kot se predstavijo ob sami oddaji naročila.

Fizične osebe uporabljajo izdelke in storitve za zasebno uporabo in ne za pridobitno dejavnost, zato jim pripadajo tudi vse pravice in določila po Zakonu o varstvu potrošnikov. Za pravne ali fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, pa Zakon o varstvu potrošnikov velja le, ko je to posebej navedeno v omenjenem zakonu.

Spletna trgovina Ekologičen medsebojne obveznosti s kupci ureja na podlagi splošnih pogojev Zakona o varstvu potrošnikov.

Nakupovanje v spletni trgovini

Nakupovanje v Ekologični spletni trgovini poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.

Pri vsakem izdelku so navedeni naslednji podatki: ime in opis izdelka; cena izdelka ter morebitna akcijska cena; informacija o zalogi.

Kupec želene izdelke postavlja v nakupovalno košarico s klikom na besedo »Dodaj v košarico«. V košarici lahko sproti spreminja svoj izbor izdelkov (spreminja količine s klikom na gumb »Preračunaj količine«, odstranjuje s klikom na gumb »Odstrani« in dodaja izdelke s klikom na gumb »Dodaj« in podobno).

Zaključevanje nakupa prične s klikom na gumb za izhod k blagajni oz. na naslednji korak.

Nato kupec vpiše naslov za dostavo ter način dostave.

Izbere način plačila – po povzetju ali po predračunu. Tu mora kupec preveriti tudi točnost navedenih podatkov za izdelavo računa in jih po potrebi dopolni.

Preveri izbor izdelkov ter po želji ažurira količine oziroma določen izdelek odstrani ali doda. Vnese lahko tudi morebitne opombe.

Ko je kupec pripravljen, nakup zaključi s pregledom svojega naročila in potrditvijjo nakupa s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Če želi podatke v katerem od predhodnjih korakov popraviti se lahko pomika nazaj po nakupu s kliki na »spremeni« v spodnjem kotu posameznega okna.

Oddaja naročila pomeni, da je kupec seznanjen s celotnimi Splošnimi pogoji poslovanja Ekologične spletne trgovine, ki jih tu navajamo, in da sprejema pogoje nakupa. 

Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku in zavezuje tako trgovino kot kupca.

Naročilo je tako oddano. Ekipa spletne trgovine Ekologičen bo za naročilo poskrbela in pripravila za odpošiljanje vsako sredo v tednu.

Iskanje

Med izdelki v Ekologični spletni trgovini lahko kuci preprosto iščejo z iskalnikom, ki se nahaja na strani desno zgoraj. Vpisati morajo le ključno besedo (naziv, lastnosti) izdelka, ki ga želijo poiskati. Iskanje sprožijo s klikom na gumb z zeleno puščico.

Za iskanje lahko uporabijo tudi napredno iskanje, kjer lahko iščejo po besedah, kategorijah, razponu cen in podobno.

Izdelke v Ekologični spletni trgovini lahko kupci naročijo tudi preko elektronske pošte: trgovina@ekologicen.si ali nas pokličejo na telefon 040-380-868.

Obdelava naročil

Naročila, ki jih po opisanem postopku nakupovanja v Ekologični spletni trgovini prejmemo, obravnavamo kot nepreklicna. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v roku ene ure odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov trgovina@ekologicen.si.

Za prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila uporabljamo dvojno potrditev naročila pred samo dejansko izvedbo naročila oz. sklenitivijo pogodbe. Avtomatsko poslani e-mail s potrdilom o prejemu naročila tako še ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše povpraševanje. Kupoprodajna pogodba o nakupu je sklenjena šele, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga!

Za sprejeto naročilo boste po oddaji naročila na vaš navedeni elektronski naslov prejeli ponudbo blaga, ki ste ga izbrali, kar predstavlja potrditev, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku imate možnost v roku ene ure naročilo preklicati. O morebitni spremembi ali preklicu prosimo, da nas obvestite po elektronski pošti na trgovina@ekologicen.si.

Naročilo gre v obdelavo, če naročila ne prekličete. V tem primeru bomo takoj pričeli z aktivnostmi za nadaljnjo obdelavo. Naročilo bomo pregledali, preverili dobavljivost določenih izdelkov in naročilo potrdili ali zavrnili, če bi ugotovili, da naročila pod navedenimi pogoji in prejetimi podatki ne bi mogli izvesti.Ob morebitnih nejasnostih in podobnih primerih, vezanih na naročilo, vas bomo takoj kontaktirali na e-naslov ali telefonsko številko, ki ste nam jo posredovali, in se potrudili najti ustrezno zadovoljujočo rešitev v vašo korist.

V dogovorjenem roku bomo blago pripravili in odposlali ter vas o tem obvestili po elektronski pošti ter vas hkrati obvestili tudi o politiki vračila blaga in naših kontaktnih podatkih.

Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled. Na zahtevo potrošnika, ki jo podate na e-naslov trgovina@ekologicen.si ali pisno na sedež Ekologične spletne trgovine, Štihova 20, 1000 Ljubljana, mu kopijo naročila pošljemo na elektronski naslov ali fizični naslov, ki je naveden v naročilu.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka, če ugotovimo povečano plačilno tveganje kupca, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji poslovanja Ekologične spletne trgovine ali če bi prišlo do očitne napake v ceniku.

Dobavni rok

Priprave na dostavo naročila pričnemo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v postopku obdelave oziroma takoj po prilivu denarja na naš transakcijski račun (pri izbiri plačila po predračunu).

Dobavni rok izdelkov na zalogi je od 1 do 7 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi pa od 7 ali v redkih primerih do največ 21 delovnih dni. V vsakem primeru kupca obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu o roku dobave izdelkov, ki niso na zalogi.

Plačilni pogoji:

Načini plačila

Po povzetju:

Naročeno blago lahko plačate ob prevzemu z gotovino, kar zagotavlja navjišjo možno varnost in je najhitrejši način, da prevzamete naročeno blago. Pismonoša naročeno blago dostavi kupcu osebno na naslov, ki ga je pri naročanju določil kot kraj prevzema. Ne glede na vrednost pošiljke, morate pošiljko prevzeti osebno. Kupnino s poštnino plačate pismonoši. Ob tem sledi še provizija, ki jo banka zaračuna pošti, ko položi vaš denar na banko (pri naročilu do 96 eur je znesek provizije 0,98 eur, pri naročilu nad 96 EUR, je provizija 1%. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti pismonoša v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.

Po predračunu:

Naročeno blago je mogoče plačati s plačilom po predračunu, ki vam ga pošljemo po pošti ali na e-naslov, ki ga kupec navede v naročilu »Predračun«. Predračun lahko poravnate tudi preko elektronskega bančništva na: TRR: SI56 0201 9025 6215 713. Za sklic navedete številko naročila. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke prvo sredo v tednu, ki sledi oz. v dogovorjenem roku.

Zavezanci za DDV morajo ob naročilu navesti svojo davčno številko.

Do končnega plačila je blago v lasti Ekologične spletne trgovine.

Cene in ažurnost podatkov

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko dnevno spreminjajo. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma.

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup v Ekologični spletni trgovini.

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.

Kljub izjemnemu prizadevanju za zagotavljanje ažurnih in točnih podatkov, ni izključena možnost napak. Obstaja možnost, da ne utegnemo sočasno s spremembo popraviti podatkov (o ceni, lastnosti izdelkov, dobavnem roku, zalogi). V teh redkih primerih, vas o spremembi obvestimo ter omogočimo preklic ali rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno v celoti dejanskega stanja ponudbe.

Poštnina

K znesku naročila je potrebno prišteti še poštnino. 

Kupec plača stroške dostave in račun za izdelke ob prevzemu ali po predračunu. Če kupec prevzame izdelke osebno po predhodnem dogovoru, se poštnina ne zaračuna.

CENIK DOSTAVE (z DDV):

Poštnina se razlikuje glede na znesek naročila. 

Cena dostave je 4,20 EUR z DDV plus provizija »po povzetju«, ki jo obračuna PS (pri naročilu do 96 eur je znesek provizije 0,98 eur, pri naročilu nad 96 EUR, je provizija 1%).

Stroški pakiranja so za kupca brezplačni!

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.

Vaš strošek bo natančno tak, kot bo izpisan na vašem naročilu, ki vam ga bomo potrjenega poslali na vaš e-naslov. Če bi se pokazalo, da je znesek večji, nas o tem čim prej obvestite na e-naslov: trgovina@ekologicen.si ali po telefonu: 040-380-868.

Vračila in reklamacije

Odstop od nakupa

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila, če naročenih izdelkov zmanjka iz zaloge v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno tveganost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji poslovanja ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V takšnih in podobnih primerih kupca o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestimo po elektronski pošti.

Če kupec ugotovi, da mu prejeti izdelek ne ustreza ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da nam v 15 dneh od prevzema blaga na elektronski naslov trgovina@ekologicen.si sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru mora kupec prejeto blago vrniti v 30 dneh po sporočilu o odstopu.

Blago nam lahko tudi v roku 15 dni po prevzemu vrne brez predhodnega pisnega obvestila.

Izdelki se vračajo na naš naslov: Ekologičen, Štihova 20, 1000 Ljubljana. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od nakupa pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 15 dni po prevzemu oz. v 30 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki v tem primeru bremeni kupca, je neposreden strošek vračila izdelkov. Stroške vračila nosi kupec v znesku, ki ga zaračuna izbrana dostavna služba.

Vrnjeni izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. V nasprotnem primeru lahko zaračunamo stroške nove embalaže, pakiranja, čiščenja ter popravila. Vse stroške pošiljanja, ki nastanejo ob morebitnem vračilu blaga, plača kupec. Ekologičen ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem poslovanja.

Kupec lahko ob vračilu blaga zahteva vračilo denarja, dobroimetje ali drug izdelek (zamenjavo). Pri vračilu denarja kupnino, zmanjšano za stroške dostave, vrnemo na transakcijski (osebni) račun kupca, najkasneje v roku 15 delovnih dni. Ob vračilu mora kupec navesti tudi številko transakcijskega računa, kamor bomo najkasneje v 15 delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga, nakazali celotno kupnino. Prosimo, da kupec vrnjeni pošiljki priloži tudi kopijo računa.

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili razlog, saj nam bo to koristilo pri izboljševanju naše ponudbe in posodabljanju naših storitev. 

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

V primeru kakršnihkoli težav z izdelki, kupljenimi v naši trgovini, napačno dostavljeno pošiljko in podobno, kupcem prisluhnemo z vso pozornostjo, jim pomagamo rešiti težavo ter jim posredujemo ustrezne napotke.

Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebnost. Če je njegov prejeti paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket (paket, zaščitno embalažo, izdelke) prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Po prejemu poškodovane pošiljke bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Če bi prišlo do poškodbe blaga med prevozom oziroma dostavo, se mora kupec obrniti na dostavno službo, ki izvrši dostavo. Priporočamo, da prejeto blago pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije oziroma podatek v tem trenutku ni znan. V takšnem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov Ekologičen, Štihova 20, 1000 Ljubljana. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe, nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti kopija računa in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ali popravljen ter na strošek prodajalca poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če reklamacija ni ugodno rešena, se lahko pritožite v 15 dneh na sedež podjetja. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.

Varovanje podatkov

Ekologična spletna trgovina se zavezuje k zaščiti vaše zasebnosti, zato bomo podatke naših uporabnikov hranili in z njimi upravljali skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih v nobenem primeru ne posredujemo tretjim osebam brez predhodnega pisnega privoljenja kupcev. S sklenitvijo pogodbe o nakupu stranke soglašajo, da njihove podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike in neposrednega trženja. Podatke bomo posredovali samo poslovnim partnerjem, s katerimi imamo sklenjen dogovor o dostavi naročila.

Ob naročilu izdelkov v Ekologični spletni trgovini potrebujemo poleg vašega imena in priimka, tudi vaš naslov, elektronsko pošto, telefonsko številko in podatke o načinu plačila. To nam omogoča, da nemoteno izpeljemo vaše naročilo ali da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili predvsem zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah ter izboljšavah ponudbe v naši Ekologični spletni trgovini. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem preprosto obvestite na naš elektronski naslov: trgovina@ekologicen.si.

Našo spletno stran bomo redno izboljševali in jo prirejali vašim potrebam, zato s pomočjo piškotkov (cookies) vodimo evidenco obiskov posameznih strani in klikov na izdelke. Zanimajo nas zgolj skupne informacije in ne informacije o posameznih uporabnikih.

V Ekologični spletni trgoviniuporabljamo številne najsodobnejše varnostne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.

Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.

Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

Vsa besedila, fotografije, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.

Ugodnosti

Ugodnosti za kupce

V skladu z našo vizijo si bomo prizadevali, da vam ponudimo kakovostne izdelke, ki so trajnostno naravnani in dosegljivi po dostopnih cenah. Redno bomo organizirali akcije za določene izdelke ter zvestim članom odobravali posebne popuste.

Pri nakupovanju na Ekologični spletni strani, se lahko obrnete na nas tudi po nasvet glede izdelkov in njihove uporabe. Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 na telefonski številki 040-29-77-28 ali na elektronskem naslovu trgovina@ekologicen.si. Poleg tega bomo redno objavljali prispevke z informacijami za zdrav način življenja, ki vam bodo v pomoč.

Kontakt

Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na elektronskem naslovu trgovina@ekologicen.si ali po telefonu 040-380-868. Na omenjeni e-naslov sprejemamo tudi vaše predloge, mnenja in pohvale.

Ostalo

Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji, navedeni v Splošnih pogojh poslovanja. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

Poslovni partnerji in stranke lahko na njihovo zahtevo prejmejo pisno kopijo Splošnih pogojev poslovanja, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.ekologicen.si/splosnipogoji. Izgovora, da ne pozna Splošnih pogojev poslovanja zato ne moremo upoštevati.

Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem Splošnih pogojev poslovanja, bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani.

Splošni pogoji poslovanja stopijo v veljavo takoj po objavi na spletni strani s splošnimi pogoji.

Spremembe, dopolnila, dodatki Splošnih pogojev poslovanja so objavljeni na spletni strani splošnimi pogoji.

Za vsa naročila in poslane predloge se vam že v naprej zahvaljujemo.


Išči

e-novice

Kontaktirajte nas

trgovina@ekologicen.si

Kontakt