Spletna trgovina Ekologičen združuje srčne in ozaveščene ponudnike izdelkov, ki so izdelani v skladu z visokimi vrednotami in opolnomočeni z ljubeznijo.
Gre za izdelke, ki prispevajo h globalnem prebujenju in širši ozaveščenosti, saj so narejeni ob spoštovanju naravnih zakonov.
Vizija spletne trgovine Ekologičen je opolnomočiti ljudi, da bomo še bolj aktivno skupaj ustvarjali srečno, zdravo, svobodno, radostno bivanje na tem planetu. Pogoj za to pa je, da ohranimo lokalno in butično proizvodnjo. Saj nam le to lahko omogoči dostojno, kakovostno in kreativno življenje.
Spletna trgovina Ekologičen tako zajema izdelke in storitve, ki bodo poskrbeli, da bo vaše življenje hkrati zdravo, a še vedno okusno, duhovno bogato, a tudi zabavno.
Z nakupovanjem v Ekologični spletni trgovini pa vsi skupaj prispevamo tudi k povečanju lokane samooskrbe, saj bomo z vašo pomočjo širili nabor slovenskih izdelkov. Izkupiček od prodaje bomo namenjali za ozaveščanje o pomenu lokalne samooskrbe in visoko kakovostnega, a hkrati družbeno odgovornega življenja. V ta namen prosimo tudi za razumevanje in podporo, ker bodo v primeru naročila različnih izdelkov morda poslani iz različnih naslovov in bo zato za vsakega potrebno plačati ločeno poštnino.
Kupci
Kupci spletne trgovine Ekologičen so fizične in pravne osebe, kot se predstavijo ob sami oddaji naročila.
Fizične osebe uporabljajo izdelke in storitve za zasebno uporabo in ne za pridobitno dejavnost, zato jim pripadajo tudi vse pravice in določila po Zakonu o varstvu potrošnikov. Za pravne ali fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, pa Zakon o varstvu potrošnikov velja le, ko je to posebej navedeno v omenjenem zakonu.
Spletna trgovina Ekologičen medsebojne obveznosti s kupci ureja na podlagi splošnih pogojev Zakona o varstvu potrošnikov.
Nakupovanje v spletni trgovini
Nakupovanje v Ekologični spletni trgovini poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.
Pri vsakem izdelku so navedeni naslednji podatki: ime in opis izdelka; cena izdelka ter morebitna akcijska cena; informacija o zalogi.
Kupec želene izdelke postavlja v nakupovalno košarico s klikom na besedo »Dodaj v košarico«. V košarici lahko sproti spreminja svoj izbor izdelkov (spreminja količine s klikom na gumb »Preračunaj količine«, odstranjuje s klikom na gumb »Odstrani«).
Zaključevanje nakupa prične s klikom na gumb za izhod k blagajni oz. na naslednji korak.
Nato kupec vpiše naslov za dostavo ter način dostave.
Izbere način plačila – po predračunu ali Paypalu. Tu mora kupec preveriti tudi točnost navedenih podatkov za izdelavo računa in jih po potrebi dopolniti.
Preveri izbor izdelkov ter po želji ažurira količine oziroma določen izdelek odstrani ali doda. Vnese lahko tudi morebitne opombe.
Ko je pripravljen, nakup zaključi s pregledom svojega naročila in potrdi nakup s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Če želi podatke v katerem od predhodnjih korakov popraviti, se lahko pomika nazaj po nakupu s kliki na »spremeni« v spodnjem kotu posameznega okna.
Oddaja naročila pomeni, da ste seznanjeni s celotnim besedilom Splošnimi pogoji poslovanja Ekologične spletne trgovine, ki jih tu navajamo, in da sprejemate pogoje nakupa. Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku in zavezuje tako trgovino kot kupca.
Naročilo je tako oddano. Ekipa spletne trgovine Ekologičen bo za naročilo poskrbela v najkrajšem možnem času.
Izdelke v Ekologični spletni trgovini lahko naročite tudi preko elektronske pošte: info@ekologicen.si ali nas pokličete na telefon 040/380-868.
Iskanje
Med izdelki v Ekologični spletni trgovini lahko kupci preprosto iščejo z iskalnikom, ki se nahaja na strani. Vpisati morajo le ključno besedo (naziv, lastnosti) izdelka, ki ga želijo poiskati. Za iskanje lahko uporabijo tudi napredno iskanje, kjer lahko iščejo po besedah, kategorijah, razponu cen in podobno.
Obdelava naročil
Naročila, ki jih po opisanem postopku nakupovanja v Ekologični spletni trgovini, prejmemo, obravnavamo kot nepreklicna in jih izvedemo v najkrajšem možnem času. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v roku ene ure odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@ekologicen.si.
Za prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila uporabljamo dvojno potrditev naročila pred samo dejansko izvedbo naročila oz. sklenitivijo pogodbe. Avtomatsko poslani e-mail s potrdilom o prejemu naročila vas le obvesti, da je sistem prejel vaše povpraševanje. Kupoprodajna pogodba je sklenjena šele, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga!
Za sprejeto naročilo boste po oddaji naročila na vaš navedeni elektronski naslov prejeli ponudbo blaga, ki ste ga izbrali, kar predstavlja potrditev, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku imate možnost v roku ene ure naročilo preklicati. O morebitni spremembi ali preklicu prosimo, da nas obvestite po elektronski pošti na info@ekologicen.si.
Naročilo gre v obdelavo, če naročila ne prekličete. V tem primeru bomo takoj pričeli z aktivnostmi za nadaljnjo obdelavo. Naročilo bomo pregledali, preverili dobavljivost določenih izdelkov in naročilo potrdili ali zavrnili, če bi ugotovili, da naročila pod navedenimi pogoji in prejetimi podatki ne bi mogli izvesti. Ob morebitnih nejasnostih in podobnih primerih, vezanih na naročilo, vas bomo takoj pokontaktirali na e-naslov ali telefonsko številko, ki ste nam jo posredovali, in se potrudili najti ustrezno zadovoljujočo rešitev v vašo korist.
Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled. Na zahtevo potrošnika, ki jo podate na e-naslov info@ekologicen.si, mu kopijo naročila pošljemo na elektronski naslov ali fizični naslov, ki je naveden v naročilu.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka, če ugotovimo povečano plačilno tveganje kupca, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji poslovanja Ekologične spletne trgovine ali če bi prišlo do očitne napake v ceniku.
Dobavni rok
Priprave na dostavo vašega naročila pričnemo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v postopku obdelave oziroma takoj po prilivu denarja na naš transakcijski račun (pri izbiri plačila po predračunu).
Potrudili se bomo, da bomo blago dostavili čim hitreje. Za izdelke, ki so ročno delo ali izdelke po naročilu, bo dobavni rok v nekaterih primerih lahko nekoliko daljši.
Plačilni pogoji:
Načini plačila
Po predračunu
Naročeno blago je mogoče plačati s plačilom po predračunu, ki vam ga pošljemo po pošti ali na e-naslov, ki ga kupec navede v naročilu »Predračun«. Predračun lahko poravnate tudi preko elektronskega bančništva na: TRR: SI56 6100 0001 3729 242. Za sklic navedete številko naročila.
Zavezanci za DDV morajo ob naročilu navesti svojo davčno številko.
Do končnega plačila je blago v lasti Ekologične spletne trgovine.
Po Paypalu
Naročeno blago je mogoče plačati tudi prek Paypala.
Cene in ažurnost podatkov
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko dnevno spreminjajo. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup v Ekologični spletni trgovini.
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kljub izjemnemu prizadevanju za zagotavljanje ažurnih in točnih podatkov, ni izključena možnost napak. Obstaja možnost, da ne utegnemo sočasno s spremembo popraviti podatkov (o ceni, lastnosti izdelkov, dobavnem roku, zalogi). V teh redkih primerih, vas o spremembi obvestimo ter omogočimo preklic ali rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno v celoti dejanskega stanja ponudbe.
Poštnina
K znesku naročila je potrebno prišteti še poštnino. Poštnina se plača po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Lahko izberete tudi vrsto poštnine glede na želeno hitrost dostave, v skladu s ponudbo Pošte Slovenije.
Če naročite več kot en izdelek, bo morda potrebno plačati poštnino za vsak izdelek, ker se nekateri izdelki ne pošiljajo iz istega naslova.
Kupec plača stroške dostave ob naročilu. Če kupec prevzame izdelke osebno po predhodnem dogovoru, se poštnina ne zaračuna.
Poštnina je enotna za vsa naročila in znaša 3,90 EUR.
Za naročila pri enemu od ponudnikov v vrednosti nad 70 EUR stroške dostave poravnamo mi.
Stroški pakiranja so za kupca brezplačni!
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.
Vaš strošek bo natančno tak, kot bo izpisan na vašem naročilu, ki vam ga bomo potrjenega poslali na vaš e-naslov. Če bi se pokazalo, da je znesek večji, nas o tem čim prej obvestite na e-naslov: info@ekologicen.si ali po telefonu: 040-380-868.
Dostava
Izdelke vam bo na naslov, ki ste ga navedli, dostavila Pošta Slovenije, paketu pa bomo priložili tudi veljavni originalni račun za naročeno blago, z vsemi podatki in v skladu z našimi splošnimi pogoji poslovanja.
Naročila, prejeta v petek po 12. uri, ter naročila, prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih, bomo obravnavali prvi naslednji delovni dan.
V primeru, da vam izdelka ne moremo dostaviti, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov ali telefonsko številko, ki ste jo navedli ob naročilu.
Čas in potek dostave sta odvisna od pogojev poslovanja, ki jih določa Pošta Slovenije.
Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kakovost.
Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Če imate posebne zahteve Vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila.
Vse informacije o izdelkih ali o dobavi lahko dobite tudi po e-pošti info@ekologicen.si ali po telefonu: 040-380-868.
Obveznost prodajalca je, da izpolni svoje obveznosti iz pogodbe, obveznost mora biti izvršena najkasneje v 30 dneh od dneva naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače, oziroma če je na spletni strani izrecno omenjeno, da bo kupljeno blago dobavljeno v roku določenega števila dni.
Vračila in reklamacije
Odstop od nakupa
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila, če naročenih izdelkov zmanjka iz zaloge v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno tveganost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji poslovanja ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V takšnih in podobnih primerih kupca morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestimo po elektronski pošti.
Če ugotovite, da vam prejeti izdelek ne ustreza imate skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da nam v 15 dneh od prevzema blaga na elektronski naslov info@ekologicen.si sporočite, da odstopate od pogodbe. V tem primeru mora kupec prejeto blago vrniti v 7 dneh po sporočilu o odstopu.
Izdelke vrnete na naslov: Zavod Fenomena, PdE Zavratec 23A, 1373 Rovte. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 7 dni po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki v tem primeru bremeni kupca, je neposreden strošek poštnine za vračilo izdelkov. Stroške vračila nosi kupec v znesku, ki ga zaračuna izbrana dostavna služba.
Vrnjeni izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. V nasprotnem primeru vam lahko zaračunamo stroške nove embalaže, pakiranja, čiščenja ter popravila. Vse stroške pošiljanja, ki nastanejo ob morebitnem vračilu blaga, plača kupec. Ekologičen ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem poslovanja.
Kupec lahko ob vračilu blaga zahteva vračilo denarja. Pri vračilu denarja mu kupnino, zmanjšano za stroške dostave, vrnemo na transakcijski (osebni) račun, najkasneje v roku 15 delovnih dni. Ob vračilu morate navesti tudi številko transakcijskega računa, kamor bomo najkasneje v 15 delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga, nakazali celotno kupnino. Prosimo, da vrnjeni pošiljki priložite tudi kopijo računa.
Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili razlog, saj nam bo to koristilo pri izboljševanju naše ponudbe in posodabljanju naših storitev, kar pa ni pogoj.
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Kopru.
V primeru kakršnihkoli težav z izdelki, kupljenimi v naši trgovini, napačno dostavljeno pošiljko in podobno, kupcem prisluhnemo z vso pozornostjo, jim pomagamo rešiti težavo ter jim posredujemo ustrezne napotke.
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebnost. Če je vaš prejeti paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Po prejemu poškodovane pošiljke bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Če bi prišlo do poškodbe blaga med prevozom oziroma dostavo, se mora kupec obrniti na dostavno službo, ki izvrši dostavo. Priporočamo, da prejeto blago pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.
Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako v roku 7 dni na naslov Zavod Fenomena, PE Zavratec 23A,1373 Rovte. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe, nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti kopija računa in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ali popravljen ter na strošek prodajalca poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če reklamacija ni ugodno rešena, se lahko pritožite v 15 dneh na sedež podjetja. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Kopru.
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.
Varovanje podatkov
Ekologična spletna trgovina se zavezuje k zaščiti vaše zasebnosti, zato bomo podatke naših uporabnikov hranili in z njimi upravljali z njimi skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in GDPR. Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih v nobenem primeru ne posredujemo tretjim osebam brez predhodnega pisnega privoljenja kupcev. S sklenitvijo pogodbe o nakupu stranke soglašajo, da njiove podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike in neposrednega trženja. Podatke bomo posredovali samo poslovnim partnerjem, s katerimi imamo sklenjen dogovor o dostavi naročila, v teh primerih bo to tudi navedeno.
Ob naročilu izdelkov v Ekologični spletni trgovini potrebujemo poleg vašega imena in priimka, tudi vaš naslov, elektronsko pošto, telefonsko številko in podatke o načinu plačila. To nam omogoča, da nemoteno izpeljemo vaše naročilo ali da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.
Vaše podatke bomo občasno uporabili predvsem zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah ter izboljšavah ponudbe v naši Ekologični spletni trgovini. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem preprosto obvestite na naš elektronski naslov: info@ekologicen.si.
Našo spletno stran bomo redno izboljševali in jo prirejali vašim potrebam, zato s pomočjo piškotkov (cookies) vodimo evidenco obiskov posameznih strani in klikov na izdelke. Zanimajo nas zgolj skupne informacije in ne informacije o posameznih uporabnikih.
V Ekologični spletni trgovini uporabljamo številne najsodobnejše varnostne sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.
Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.
Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.
Vsa besedila, fotografije, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vse se lahko uporabi in razmnožuje z ustrezno navedbo vira.
Pravno obvestilo
Vsebina Ekologične spletne trgovine in njenih podstrani je informativne narave in ni mišljena kot nadomestek za zdravniško posvetovanje, diagnostiko ali zdravljenje. Vaš zdravnik najbolje pozna vaše zdravstveno stanje, zato se o uporabnosti naših nasvetov in predlogov posvetujte tudi z njim.
Ekologična spletna trgovina ni odgovorna za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij, ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti podjetje niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
Blagovne znamke in logotipi podjetij so v naši lasti.
V Ekologični spletni trgovini si prizadevamo, da bi na naše straneh objavljali le točne in verodostojne informacije. Vendar so lahko te informacije nepopolne ali napačne tudi zaradi tehničnih ali objektivnih razlogov, zato ne prevzemamo nobene odgovornosti za vsebino in napake, ki bi morebiti lahko ob tem nastale. Prevzemamo pa moralno in osebno odgovornost, da odkrite napake takoj odpravimo, seveda če je le mogoče, in v dobro kupca. Prav tako Ekologična spletna trgovina ne odgovarja, če bi zaradi česarkoli (virusov, napak) prišlo do okvare vaše strojne ali programske računalniške opreme. Pridružujemo si pravico, da brez predhodnega obvestila spreminjamo vsebino in splošne pogoje poslovanja v Ekologični spletni trgovini, če je to potrebno.
Ugodnosti
Ugodnosti za kupce
V skladu z našo vizijo si bomo prizadevali, da vam ponudimo zares kakovostne kvalitetne izdelke, ki vam bodo pomagali k sreči in zdravju, ter bodo trajnostno naravnani in dosegljivi po dostopnih cenah, ki jim bomo čim večkrat poskusili dodati posamezne akcije in posebne popuste za zveste člane.
Za naročila pri enemu od ponudnikov v vrednosti nad 70 EUR stroške dostave poravnamo mi.
Pri nakupovanju na Ekologični spletni strani, se lahko obrnete na nas tudi po nasvet glede izdelkov in njihove uporabe. Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 na telefonski številki 040-380-868 ali na elektronskem naslovu info@ekologicen.si. Poleg tega bomo redno objavljali prispevke z informacijami za zdrav način življenja, ki vam bodo v pomoč.
Kontakt
Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na elektronskem naslovu info@ekologicen.si ali po telefonu 040-380-868. Na omenjeni e-naslov sprejemamo tudi vaše predloge, mnenja in pohvale.
Ostalo
Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji, navedeni v Splošnih pogojh poslovanja. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.
Poslovni partnerji in stranke lahko na njihovo zahtevo prejme pisno kopijo Splošnih pogojev poslovanja, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.ekologicen.si/splosnipogoji. Izgovora, da ne pozna Splošnih pogojev poslovanja zato ne moremo upoštevati.
Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem Splošnih pogojev poslovanja, bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Kopru.
Splošni pogoji poslovanja stopijo v veljavo takoj po objavi na spletni strani www.ekologicen.si/splosni-pogoji.
Spremembe, dopolnila, dodatki Splošnih pogojev poslovanja so objavljeni na spletni strani www.ekologicen.si/splosnipogoji.
Za vsa naročila in poslane predloge se vam že v naprej zahvaljujemo.